luni, 23 mai 2011

Blogul meu problema nationala

Uite ultimul articol de pe Blog a fost preluat de Can Can uite si linkul catre articol http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/moni-isi-duce-fetita-intr-un-cimitir-multietajat-165030.html am vazut si comentariile unele sunt de bun simt si altele chiar de kaka maka dar hai sa continui si eu si sa va spun de ce am scris articolul, nu e vorba ca se muta madam Columbeanu sau Gabor sau cum s-o mai numii, ideea era alta mi se pare normal sa fii informat inainte de a cumpara ceva, si am scris articolul pentru a atrage atentia asupra felului in care se comporta unii dezvoltatori, adica tu client da banu si dupa aia iti aratam ce acte avem ce avize, ce certificate si ce buletine de incercare avem. Asta e adevarata problema la multe din ansamblurile noi, secretomania, pai daca eu nu vad acel antecontract si acel contract de vanzare cumparare, modul de plata al utilitatilor, caci la utilitati e marea smecherie a multor dezvoltatori, ei cumpara de exemplu apa si curent de la apa nova se fac un fel de distribuitori si ti le vand la ce pret vor ei, daca nu vad inainte niste certificate oficiale INCERC, inspectoratul de stat in constructii si alte autoritati in domeniu sunt de fapt nevoit sa dau banii orbeste si sa merg pe incredere, asta e de fapt adevarata problema ca exista o secretomania cand de fapt toate aceste informatii ar trebuii facute publice, sa vad si eu ca si cumparator nepriceputeanu buletinele de control ale betonului, ale armaturii, ale materialelor folosite ca sa pot cere parerea unui expert, la pretul de 460.000 euro +tva si inca 18000 de euro + tva pe locul de parcare parca totusi nu imi vine sa am incredere doar in vorbele unui reprezentant de vanzari care imi spune din gura da rezista, da betonul e bun calitativ. Iar un contract prin care dai peste jumatate de milion de euro pe o casa ar trebui sa il primesti sa il studiezi fara probleme caci nu sunt familiarizat cu termeni juridici si chichite avocatesti si sa ma trezesc ca arunc banii pe ceva frumos ambalat si atat nu mi se pare normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu