sâmbătă, 1 mai 2010

In urma comentariilor

Am vazut un cometariu ca cei de la acces direct au reluat ceva de la mine deci pana la urma e un lucru bun pentru blog, dau si eu repede o cautare pe google sa vad ce e cu acest acces direct si cand colo dau peste un mega-scandal cu Madalin Ionescu, si ce zic hai sa comentez si eu

Sa luam faptele
1 Madalin Ionescu prins cu asistenta care nu mai era asistenta la Viena, iau inregistrarile emisiunii la mana si dau de asistenta atat pe generic, culmea si de un reportaj pe la Viena cand toata lumea spune ca de fapt i-au prins impreuna,
2 Madalin vad ca anunta ca s-a despartit de sotie din prea multa dragoste, dar totodata vad ca sotia lui sta de ani buni acasa cu copilul care are probleme de sanatate, eu zic ca ar trebuii sa il credem pentru ca eu stiu pe pielea mea ce a insemnat ca sotia sa stea acei doi ani acasa cu copilul cand s-a nascut fara sa se duca la serviciu, pai pe mine ma sufoca cand ajungeam acasa dupa un an si jumatate desi ne iubeam si inca ne iubim ajunsesem sa urasc week-endurile acasa ma rugam la Dumnezeu sa prind o delegatie de la servici caci ma sufoca sotia deja cu atentiile
3 Asa zisi paparazzi de la noi vad ca nu au fost in stare sa ne ofere nici o poza cu Madalin si Cristina culmea tot ei ne-au dat poze cu sotia lui Madalin care ii aduce de mancare la munca, ciudat nu
4 Asa zisa transmisie in direct de la OTV cu Papari si Mizil a fost de toata jena, sincer ma mir ca nu le-a ridicat CNA-ul licenta, pentru ca nu am vazut altceva decat doi carmolisti care stateau si beau incontinuu, si mama mama ce le-a facut Madalin,
5 Si sapam in continuare sa vedem poate oamenii aia isi inecau amarul in bautura si aveau totusi dreptate si de fapt ma trezesc ca acel Mizil e fiul unui fost nomenclaturist care traieste in lumea lui iar Paparii un mare smecher de prin Constanta cu un accident la activ unde a omorat un om si nu a patit nimic si bagat cu afaceri prin portul Constanta cu Mazare si altii.
6 Astept poze caci pana atunci totul e doar barfa
7 Si cel mai important daca era vorba de tata Floarea si de nea Ion mai era oare tragedie nationala oare si vedetele noastre nu sunt oameni?

Un comentariu:

  1. Eu am vazut reportajul cu pozele care le-a furat de aici.
    Ai dreptate , este un lucru bun pentru blogul tau, nu ai ce sa le zici pentru ca au postat sursa pozelor, nu ca astia de la Cancan care intra pe forumurile de hack (RST) unde gasesc poze si video din mailurile vedetelor si dupa aia fac reportaj si spun ca e EXCLUSIVITATE CANCAN.
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere