sâmbătă, 1 mai 2010

sa continuam saga fetei de 16 ani

ieri pe 1 mai au aparut niste poze cu apartamentul artistului care ba e in piata presei ba e in zona lujerului

ce mi se are mai ciudat e ca si apartamentul meu arata cam la fel culmea eu stau tot intr-un complex rezidetial nou dar undeva prin giurgiului, deci ori constructorii nu au deloc imaginatie ori tipa a facut pozele intr-un showroom,

Ea spune ca el o alinta pui, eu cand imi alint sotia ii spun nevastuica pe post de diminutiv de la nevasta deci hai sa o lasam balta,

Si acum un argument si cel mai importat, atat in Valcea datorita uzinelor sodice cat si in Cernavoda datorita centralei nucleare, care vezi doamne nu au nici un efect asupra locuitorilor, fetele de pe la 14-16 ani arata de 20-22 si cu putin machiaj ca de se considera mari femei, daca nu esti ataet sa ceri buletinul la control te trezesti in pat cu un copil de 15-17 ani si tu crezi ca ai dat de o tipa de 22 mama mama, in plus care pustoaica de 16 ani cand e in preajma unui star ii va spune ca e un copil, mai toate daca arata un pic mai mature se vor da de 20 de ani minim, ca poate poate, concluziile le trageti voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu